Ny visuel identitet

CAFAs visuelle identitet har fået et ansigtsløft, der giver et mere vellignende billede af, hvem vi er, og hvordan vi arbejder.

Del af en omstilling

I løbet af de sidste fem år har CAFA været igennem en omstillingsproces, hvor vi er gået fra alene at beskæftige os med anbringelse til at arbejde bredt med alle typer opgaver, der har udsatte børn, unge og deres familier i fokus.

”Grundkernen – at være en non-profit organisation, der arbejder for udsatte børn, unge og familier – er stadig den samme. Men de opgaver, vi løser, og den måde, vi arbejder med kunderne på, er meget anderledes, end da vi valgte vores tidligere logo og hjemmeside. Med moderniseringen af vores grafiske profil har vi skabt et mere vellignende billede af den organisation og kultur, vi har i dag”, fortæller Per Jeppesen, Direktør i CAFA.

Lette at genkende

Den nye identitet med et nyt logo, fotos og farve er implementeret her på hjemmesiden, men vil også være at finde på øvrigt materiale, der udgår fra CAFA, bl.a. breve, rapporter, visitkort, foldere og e-mailsignaturer.

Formålet er at opnå genkendelighed og at have en tydelig profil, der går igen alle steder, hvor vi møder vores omverden.

Som noget nyt er det også muligt at tilmelde sig CAFA nyhedsbrev, så man løbende kan holde sig opdateret om vores aktiviteter.